en sån där natt då vi behöver någonting som hjälper en över svarta vatten


Bilder som jag tog nyss. Yoyo! Imorse vaknade jag runt tio så gick jag och mamma ner och tog ett morgondopp med Elsa, Edvin, Filippa och Alicia som vi stötte på där nere. Jävligt skönt att bada. Heh. Sen gick vi upp och åt lunch och drog till Haninge och shoppade lite i detta übervarma väder. 28 grader har det varit i skuggan hela dagen! Nice. Men nu har jag ätit sjukligt (eget ord) god mat, nämligen en riktig ceasarsallad på balkongen. Nu har man packat väskan lite och ska röra sig mot fia där jag, Diana och kanske Fredrik ska titta på Titanic. Lite waste när det är så underbart väder, men men. Hoppas att dom går med på ett nattdopp i alla fall. Annars dör jag ju lite grann. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0