första dagen i torhamn, 30 juli


Oredigerad random bild på spindelnät jag tog dagen jag köpt min nya systemkamera (den är tagen med makroobjektivet också).
Nu är vi i Karlskrona, Torhamn. Liten trevlig by men jag hatar vår ministuga. Jätteliten och vi måste gå till ett annat hus med dusch och toalett en bit upp på tomten... Som tur är det fräscht. I bilen hit läste jag varenda litet ord i en Solotidning, åt godis, lyssnade på musik och tittade på lite mer än halva No strings attached. Vi åt sen pizza på en pizzeria i närheten. Det blev kebabpizza, nomnom. Men jag ska knepa ihop lite inlägg nu och göra tidsinställda. Hörs!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kom o var med du också ! man kan lätt tjäna ihop till ett presentkort på 150, 250 osv på kicks,nelly,hm,åhlens ;)

klicka bara på den här länken!

http://www.gratismakeup.se/?r=255856 Helt gratis hemsida! :)

2011-07-31 @ 11:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0