i can see you crystal clear



Två bilder från min softa dag! Jag cyklade på morgonen till fia och åt lite mat där (rensar alltid hennes kylskåp) samt drack chai latte. Drog hem och käkade lunch innan jag gick och mötte Diana på vivo där vi köpte kakor, choklad och lite sånt till vår picknick! Vi gick till koladammarna där fia satt med filtar så joinade vi henne och pratade i några timmar. Sen gick vi till fia och tittade på halva 2012. Fick skjuts hem. Efter middagen så spelade jag, mamma, pappa och Hanna några omgångar kortspel, chicago och hjärter.

Nu ligger jag och hostar, måste försöka sova nu för imorgon blir det heldag på skansen! Godnatt folks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0