västra sörby

Hej alla! Jag har knappt bloggat på en vecka ändå är ni fortfarande kvar. Härligt. Jag har massor att blogga om. Grekland, som jag ska lägga upp massa bilder från. Sen öland då såklart, där jag har jättefina bilder på mig och Sofia från hennes kamera. Och allt ska upp! Okej, det mesta i alla fall. Men den här veckan har vi cyklat massor, flera mil, ätit glass, badat, gått på restaurang, promenader på ängar, fotat, sett solnedgång vid havet, hoppat hoppborg, bio i 3D, minigolf, suttit runt en brasa i timmar, spelat kort, varit på vattenland, kollat på massa filmer, lekt med hennes småkusiner, skrattat, ätit melon, ätit jordgubbar, bakat, tjaffsat (haha) och massa mer. 
 
Jag har i alla fall haft en ashärlig vecka men nu ska det bli skönt att komma hem. Jag tar bussen runt ett ensam imorgon hem till kära Stockholm, kommer fram runt sju. Puss!









Kommentarer
Postat av: Rebecca Hallerheim

SVAR: Jag har faktiskt lagt i massa citron i håret för att få det lite blondare och trodde inte det skulle funka för jag hade mörkt hår! Men det kanske funka lite....? Var det fult? :P Vill nästan ha blondare, haha! Saknar dig meeeed världens finaste, snyggaste, snällaste, skönaste och bästa Rebecka! <3

2011-07-21 @ 10:50:55
URL: http://hallerheims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0