you're a bird, i'm a bird

Imorse vaknade jag upp hos fia sen cyklade jag hem. Sen gick jag och badade med mamma lite. Sen åkte vi till centrum och hämtade ut mina undervattensbilder. Yippey! Handlade på ica också. Efter middagen gick jag och mötte min kära och saknade vän Sofia Aldestam! Vi har inte setts på typ 3 veckor eller nåt så vi hade massor att prata om. Vi gick först till en klippa, badade lite. Sen flyttade vi oss till stranden och lyssnade på lite musik. Sen gick vi lite längre bort till en annan klippa och tittade på solnedgången. Efter typ tre/fyra timmars pratande så skildes vi åt. Skitmysig, ljummen sommarkväll hade jag.






Ps. Har en cpirriterande fluga i mitt rum som är odödlig!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0