100302

Ligger i min säng och känner att ögonlocken börjar kännas tunga. Alltså, tid för mig att tvätta bort sminket. Pyjamasen är redan på. Ska sedan följa min dagliga rutin som hållt i ca en vecka nu, Big brother 22.00. Ha-ha! Jag vet... Om inget have slipped my mind (på svenska?) så har jag ej några planer för imorgon, torsdag. Åh herre! Inte förns nu inser jag att det bara är två/fyra dagar kvar på lovet. Tid passerar. Kanske ska berätta lite om min dag:

Jag och Sofia gav oss ut i det vårlika vädret runt tio tiden, hann morsa på mamma som jobbar nära henne innan vi småsprang till bussen. Vi var framme vid Hötorget typ halv elva då vi hämtade ut biobiljetterna sen gick vi runt i lite butiker. Handlade tre tröjor på rea på Monki och mascaraborttagning på H&M. Orkar inte visa er. Vi handlade lite snacks och dricka också innan vi slog oss ner på plats 112 och 113. Vi såg Min låtsas fru. Den var roligt, skrattade högt några gånger, men vet inte... det var inte min smak på film och gillar verkligen inte Adam Sandler som skådespelare. Men den var helt okej! Sedan gick vi runt lite till i solskenet längs drottninggatan innan vi åkte hem igen.


Foto/jag


Kommentarer
Postat av: Vendeloshka

MEN JO! DU MÅSTE VISA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:@@@@@@@ haha skoja. men snälla :(

2011-03-02 @ 21:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0