annorlunda dag

Idag har jag varit med Amanda i stort sätt hela dagen. Vi pluggade fett med kurs imorse vilket verkligen behövdes och vi har lagt upp en plan för veckan. Woooooo för oss. Imorse var jag beredd men inte förberedd för prov i franska men icke! Det var istället en övning som man gjorde i grupper och jag, Moa och Jasmine pulled it off pretty well. Grymt. Åt sen lite halvtäcklig och stark lunch sen pluggade jag en stund innan jag och Amanda åkte till idrotten. Soligt väder, promenad, fin tjej, deep talk. Åh.

Men
seeen så hände det. Jag var en jävla idiot på idrotten (HAHA). Vi körde styrka i olika stationer och i slutet så skulle vi göra armhävningar på min station men det orkade jag fan inte så jag bestämde mig att stå på huvudet istället, men missyckas så jag välter fram och istället för att slappna av och göra en kullerbytta så spände jag hela nacken/ryggen och sträckte nacken. Så fick jag som typ nackspärr så jag satt och såg ut som ett offer med jätterak rygg och inte kunde röra huvudet resten av lektion. Jag fick skjuts till skolan av läraren sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi till vårdcentralen där jag träffade en sjuksköterska sen en läkare. Men det var lugnt, ingen större skada som benbrott eller något utan en grovsträckning i nacken/axeln. Lite läskigt ändå, kunde blivit förlamad ju. Efter det köpte jag och mamma godis och apoteksgrejer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste ni åka typ buss till eran idrottshall??

2011-03-16 @ 19:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0