no... you can't be serious?!

x Jag gillar (nästan älskar) gammal typ... blues/jazz? Suger på att sätta genre på musik. Men hur som helst, old style music. Som Bing Crosby, Django Reinhardt, Dinah Washington. Har börjat lyssna mer nu när nya album kommit ut på Spotify också. Skön musik.

x Det är sjukt hur kul jag har och hur mycket jag skrattar med mina barndomsvänner, K, S, E, S!

x Känsliga läsare, läs inte. Jag har sytt tre stygn i mitt knä för ett par år sedan. Jo, jag ramlade med sugen i backen upp till mig efter ha cyklat till godissvampen med mina kära grannar. Det hade regnat så det var lite sladdigt med hjulen så skulle jag göra vårat "trick" för att få lite ork att cykla upp för hela backen, så jag körde några varv runt en grej så ramlade jag. Jag kommer ihåg att jag var sjukt stolt över att jag inte grät. Cp.

x Alla tjejer i min familj, det vill säga systrarx2 och mamma har lyssnat, sjung och spelat Håkan Hellströms låtar under några år av min uppväxt. Därför har det väl bara blivit så att jag också gillar honom, typ.

x Mina favoritprogram av dom alla är How I met your mother och Vänner. Lätt.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Whut? Rubrik? :O ♥

2011-03-15 @ 19:35:20
URL: http://hallerheims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0