now is the time for us to make peace



Det här är jag just nu. Dricker yogurt och äter äpple! Jag har bytt om till träningskläder och ska snart sticka till friskis och svettis för att träna med Sofia och Diana, som jag inte sett på en och en halv vecka! Jag har saknat henne så det ska bli asnice. Trög och tråkig dag med föreläsning, matte och kurs plugg. Men en sak gjorde mig väldigt glad. Nu måste jag skynda mig. Peace out.

PS. Jag är ledsen om det är dålig uppdatering såhär under veckodagarna men har verkligen fullt upp med skola, träning och vänner. Just so you know.

Kommentarer
Postat av: Diana Stjärna Rasol

Hihihi min ängel jag saknar dig hela tiden! ♥

2011-03-09 @ 19:49:54
URL: http://dianarasols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0