take my to that happy place again


(Amandas bild) Oh, crap... Har suttit vid datan i drygt tre timmar nu!! Jag som hade tänkt att börja på engelskan... Åh. Nu är det en sån där stund man bara vill spola tillbaks tiden och ta vara på den. Aja, shit happens! Var i centrum en stund med fia efter skolan och kollade runt i olika butiker och köpte Nose pore strips som jag ska testa. Kanske tipsar sen om den om det är bra. Sen drog vi till fia, jag gjorde nudlar och hon bakade. Jag lekte med hennes iphone och sen tittade vi en snutt på Kalle och chokladfabriken. Sedan fick jag hämtade pappa mig. När jag kom hem käkade jag middag och tittade på Vänner och ja, som det står i början har jag suttit vid datan sen dess. Tadaa! Hehe.

Ont i huvudet nu, ska dricka te och göra i ordning mig snart.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0