Mars 18, 2011

Min födelsedag är nu offeciellt över och har varit det typ sen jag kom hem från Tove, alltså runt tolv tiden. Kortfattat om min dag: Vaknade av att mamma, pappa och Tove sjöng för mig på morgonen så öppnade jag paket. FICK HÅKAN HELLSTRÖM KONSERTBILJETTER AV TOVE!!! Så gick jag upp och åt frukost, fixade mig och så. Fia ringde mig också på morgonen och sjöng för mig. Sen pluggade jag i skolan. Kändes inte alls som födelsedagar brukar vara i skolan (bus, skratt, springa ute, man uppmärksammas och sånt). Långt ifrån..! Men det var för att senare på dagen hade vi stort SO-prov. Vi såg också på film under dagen. Provet gick helt ok, åkte buss hem helt själv, åkte och handlade mat med pappa efteråt. Sen drog jag till Tove så började vi blognese, sen kom Kalle, Samuel och Victor så lagade vi klart och åt och satt och snackade ett tag. Sen körde vi bl.a. "Jag har aldrig" och facebook roulette. Chilleripill. Sen gick Kalle och Victor över till Victor och skulle komma med överraskning så kom dom med jättestor fin chokladtårta som de hade stått och gjort i två timmar till mig! Blev superglad :D Fick en chokladkaka av Samuel också! Wie!

Så dagen blev väl bra ändå tillslut. Palla tänka negativt. Har ju mina fina vänner och jag vill tacka alla som gratulerat mig både på facebook, sms, telefon och bloggen. Jätteglad för det! Är precis klar med att svara/gilla mina grattis på facebook. Nice. Godnatt med er! ♥


Kommentarer
Postat av: Hallerheim

Sv- nej det är en bok med typ modebilder i :)

2011-03-19 @ 13:30:21
URL: http://hallerheims.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0