Lördag den 19 mars - mitt 14 års firande










Kvällen vart jättelyckad! Vi hade jätteroligt. Vi käkade ju på pizzeria nedanför mig till en början, sedan rörde vi oss hem till mig där jag öppnade alla fina presenter. Efter det dukade jag fram mina cupcakes och cheesecaken vid bordet så satt alla och var sociala. Sedan blev det lite spritt (?), några satt och hade roligt vid chatroulette, vissa satt kvar och pratade vid bordet, ett par stycken dansade lite, några låg i soffan. Sen blev det bara roligare när vi började dansa Fuego. Sen klädde Natalija och Milica ut sig till killar och dansade, särbarn! Roliga. Strax efter midnatt körde vi en lek, "Jag har aldrig". Man skulle dricka ett glas och säga ett påstående så dom som hade gjort det personen sa skulle dricka ett glas så fick man inte gå på toa. Haha! Det flesta drog runt två tiden, men sex stannade och sov över.

Slutsats: Jag hade en awesome kväll och fick grymma presenter! Mina vänner är bäst ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0