i've never noticed you before


Foto: Rebecka Wallberg

Hejsan! Dagen har faktiskt varit fett awesome. Varit pratglad och umgåtts med härliga människor. Heheh. Efter skolan stannade jag en timma med fia. Vi satt i en timma och bara garvade, pratade med bästa läraren Cissi lite också. Efter det åkte vi till centrum där vi köpte croissont, vaniljhjärta och äpplen. Sen hemma hos mig så pratade, skrattade, dansade (fuego...), lyssnade på musik. Allmänt nice roligt chill på mitt älskade rum. Vi åt också thaimiddag. Sen dess har jag duschat, druckit smoothie och tittar nu på Desperate houswives.  


Kommentarer
Postat av: H

jävlar vilken fin bild! du måste börja ta dem riktigt högupplösta, den här vill ju jag ha som tavla

2011-03-30 @ 12:23:49
URL: http://hemmahoshanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0