wow

Hejhejhej! Jag sitter nyduschad och påklädd i soffan. Väntar på att mamma och pappa ska bli klara med sin köplista. Jag ska med dom och handla grejer men börjar sakta sakta ångra mig... Kanske inte följer med trots allt. GAH! Jag vet inte... Men jag har liksom inte en aning om vad jag ska ha på mig ikväll, Dianas fest, så jag måste typ... Åh... I-landsproblem. Och nu kom lite ångest också. Haha! Igår var det fredag och jag hade det bra. Kommer inte ihåg mycket av skoldagen men skrev mest på en labrapport. Efter skolan åkte jag och fia till centrum sen gick vi till Time med tre roliga grabz och köpte läsk (trocadero). Sen gick jag och fia till hennes pappas lägenhet och pratade i nån timme. Sen promenerade vi typ två kilometer till. Att prata och skratta med henne är det bästa som finns. På kvällen lagade jag thaimat och mös med Ebba och Sofia. Love u. Nu måste jag sticka! Ska jag med?!?!?!?!?!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Heej!

Jo jag undrar om du har någon mejl?, för jag har ritat en bild av dig som jag skulle vilja skicka in till dig :D



2011-03-26 @ 14:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0