30 april 2011, Valborgsmässoafton







(bilderna är snodda från Diana, sen redigerade jag de)
Min Valborgsmässoafton började med att jag mötte upp Diana, Vendela, fia, Rebecca och Natalija nere vid pizzerian där vi köpte tre pizzor att dela på. Hos mig så taggade vi till med musik och fix. Skitkul. Sen drog vi sex till Haninges kulturhus där det var 136XL Mega. En ungdomsfest med ca 500 gäster varje år. I början var det lite segt men senare runt tio/elva började det dra igång så dansade vi till klockan ett. Då hade hälarna hunnit blivit ömma, rösten var lite hes, svetten rann och man hade mascara under ögonen. Sov sedan över hos Vendela. Jätterolig kväll som jag kommer minnas länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0