a rainy afternoon with you


Men tja! Har inte suttit vid min egen dator på hela dagen - inga bilder. Och då gillar jag inte att skriva inlägg. Dagen har varit rolig faktiskt. Skrattat mycket med mina vänner. Jag, Rebecca och fia har byggt en väderkvarn på tekniken i stort sätt hela dagen. Den blev bra, mvg här kommer viiii! Nä, inte riktigt. Efter skolan gick jag och fia en bit i regnet. Sen åkte vi hem till mig, gjorde kaffe och mackor och satt nere i soffan och lyssnade på musik med täcken runt oss. Hon sov lite också, hihi. Sen har jag ätit middag, pluggat matte med pappa ett par timmar och ätit kvällsmacka (äter hela tiden). Nu ska jag göra i ordning mig och somna framför BB.

Har massor av bilder att lägga upp men det är för mycket så vet inte var jag ska börja liksom... T.ex. gamla outfits som jag vill lägga upp, bilder från promenader på naturen, bilder från "evenemang". Hjälp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0