And a song someone sings once upon a december


Dukade  tillfin middag för mamis skull idag. Ni vet, mors dag idag. Idag har jag tittat på film med Tove och fia, Anastasia. Svinbra film! Fias favorit. Sen åt jag lunch och hade minispa. Skrubbade kroppen, rakade benen, ansiktsmask och hårinpackning. Skönt. Sen har jag mest legat på min matta i mitt rum och lyssnat på Håkan Hellström, pluggat matte och sexualkunskap. Usch, jag mår inte så bra. Just nu känner jag för att dö ett tag sen vakna upp när jag mår som bäst. Fast det vet man ju inte när det blir så det skulle ju inte funka.

Nu sitter jag i min säng och tittar på Big brother. Sitter och skrattar högt! Det är sååå kuuul (oftast). FREEZE. Kommer sakna det, det är ju sista veckan nu... Nu ska jag borsta tänderna och plugga lite. Fast nä. Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0