i hear you


Konstig bild med dålig upplösning fotat av mig.
ÅÅåh. Jag får lagster damp ADHD psykbryt på min sega dator som är full med bilder. Det är därför jag inte har lust att blogga längre, kan inte ladda över mer bilder typ utan att den segar söööönder. Så... det är en rätt tråkig blogg för stunden. Men om ni vill kan ni ju kommentera något som ni vill se här i bloggen. Ingen kommer kommentera men om ni gör det kan ni ju ge förslag på vad ni vill att jag ska skriva om. T.ex. mer om min vardag i detalj, mer bilder på kläder, på hår, tips, fotografi, vännerna, träning. Ja vad som helst!

Bomba!

Kommentarer
Postat av: bus

outfits, vardag, ur min garderob, osv! :)

2011-05-28 @ 20:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0