Fredag den 13:onde



















Hade en jättemysig och jätterolig kväll med massa trevliga människor. Så söta och snälla människor. Hur som helst så mötte jag och fia upp Daniel och gick till drevan där William satt med grillen igång men han var på fel ställe så vi flyttade oss upp på berget istället där vi riggade upp med filtar, korv med bröd, melon, godis, läsk m.m. Sen kom Vendela, Felix, Amanda, Linus och Oscar. Åh, det var så mysigt. Efter någon eller några timmar sittandes där tog vi en promenad till ett dagis där vi lekte runt ett tag. Sen gick vi till ett annat bad där vi bara chillade. Amanda och Vendela tog ett dopp sen runt tio tiden. Galningar! Haha! Sen alla förutom Amanda och Vendela tillbaks och väntade på min mamma vid en busshållsplats. Längtar till liknande kvällar i sommar.

Ps. Måste säga att jag inte alls hade otur fredag den trettonde! Snarare tvärtom. Det gick (jätte?) bra på matteprovet. Och det regnade på eftermiddagen när vi skulle grilla men när vi var påväg dit sprack det upp och blev riktigt fint med solnedgång och allt. Sen så blev det så lyckat med att flera än väntat kom. Hihi.


Kommentarer
Postat av: Amanda Fritzon

Jag bytte ut den bilden mot en annan :) Säg till om jag ska ta bort den också<3

2011-05-14 @ 13:05:04
URL: http://studioamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0