lördag den sjunde maj två tusen elva






Hade en skitrolig dag igår med massa roliga människor på Djurgården. Jag, Amanda och fia åkte till gullmarsplan och mötte upp Simon, Vendela, Natalija och William. Vi åkte sen till färjan in till grönan. Vi stod ett tag och väntade på att skaffa åkband allihopa. Sen började vi med att åka extreme innan vi sprang lite här och var och åkte grejer. Runt halv två åt vi mat (thaimat) och chillade ett tag innan vi fortsatte att åka grejer. Jag åkte hem själv tidigare än de andra för att äta grillat hos mina kusiner. Men det var kul så länge det varade. Vi såg också massor med kändisar, bland annat Gaybloggaren här över och Kitty. Dock vaknade jag upp nu med ont i halsen efter så mycket jag skrek igår. Haha!

Tack mina vänner för dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0