questions and answers

busfia om Har varit i stan med Vendela. Nu är jag ho...: Hej rebecka! :) Din blogg är bäst, min favorit typ (a)
Men vill fråga lite saker (:

- Kan du lägga upp bild/bilder på ditt/dina favoritplagg? (din stil är helt awesome)

- Vart köper du de flesta av dina kläder? :)

- Kan du ge tips på lite bra secondhand butiker i sthlm samt berätta vart de ligger ungefär (eftersom vissa av dina grejer är second hand) :)

kraaam :))

Svar: Hej "busfia". Först måste jag säga vad söt du är! Tack! Hihi. 1. Jag kan göra det någon annan gång kanske, just nu vet jag inte. Men kan visa lite random plagg från min garderob. Påminn mig! 2. Jag tror det är h&m och monki. 3. Alltså de enda Second Hand butiker jag handlat från är en Beyond Retro vid tunnelbanehållplatsen Zinkensdamm, på söder. Sedan en vid Friskis i Tyresö, Pingstkyrkans second hand. Kram kram :)

Linnea om wow: Heej! Jo jag undrar om du har någon mejl?, för jag har ritat en bild av dig som jag skulle vilja skicka in till dig :D

Svar: Nejmen gud vad kul, haha! :D Här har du: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Elin

ungefär hur många unika besökare brukar du ha per dag? ;) kram <3

2011-03-26 @ 17:17:15
URL: http://nittiatta.blogg.se/
Postat av: H

dude, zinkensdamm. ;)

2011-03-27 @ 14:01:18
URL: http://hemmahoshanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0